• Inici
    • Nauestruch
    • Escenaestruch
    • mediaestruch
  • Agenda
    • Mostra l'històric
  • Residents
  • Cursos i tallers
  • Progr. educatiu
  • Espais
  • Qui som?
  • On som?
    • Des de l'autopista
    • Des de Renfe Nord
    • Des dels FCG
16Jun

Publicat a Noticies Estruch

Convocatòria per a la 2a Residència Artística entre el CALQ i Eufònic en el marc de les arts digitals i visuals 2026

Objectiu

Amb la finalitat de permetre la confrontació de diferents punts de vista artístics en relació amb les arts digitals i visuals, afavorir l'establiment de vincles duradors entre artistes i agent culturals quebequesos i artistes i agents culturals catalans, i contribuir així al desenvolupament dels plantejaments artístics dels creadors i les creadores, Eufònic, el Conseil des arts et des lettres du Québec, Avatar i Mois Multi llancen una convocatòria de projectes per a una residència de recerca i creació internacional i bilateral dedicada a les arts digitals, visuals i sonores que té per objecte la creació d'un programa d'intercanvis d'artistes entre Quebec i Catalunya en l'àmbit de la creació visual, digital i sonora entre 2025 i 2027, permetent a tres artistes quebequesos/es realitzar una residència artística de vuit setmanes a Catalunya (Espanya), participar en el programa de L’Estruch (maig / juny) i en el festival Eufònic (juliol de cada any); i a tres artistes catalans/es realitzar una residència artística de vuit setmanes (gener / febrer) a Avatar a la ciutat del Quebec (Canadà) i participar en el festival Mois Multi (febrer de cada any).

Els objectius del programa d'aquesta beca es centren en proporcionar als artistes
un entorn creatiu que faciliti la producció i difusió de les seves obres, i emfatitzar la innovació artística, oferint als i les participants una experiència enriquidora en un context cultural nou, amb la finalitat de fomentar la investigació, la recerca, la innovació i la creativitat. Es busquen artistes que treballin en propostes innovadores i creatives, que exploren el processament del so i la investigació audiovisual. Els sol·licitants estan convidats a proposar projectes que superin els límits de l'art àudio, oferint noves perspectives i explorant possibilitats creatives amb un esperit multidisciplinari.
A més, el programa té com a objectiu promoure l'intercanvi cultural, facilitant el diàleg i l'intercanvi de perspectives artístiques entre artistes i agents culturals de Catalunya i Quebec, creant enllaços i col·laboracions a llarg termini entre agents de les dues regions, així com augmentar la visibilitat internacional dels i les artistes seleccionats/des, potenciant la seva carrera tant en contextos locals com
internacionals.

Bases Confluence CAT 2026

 

Imprimeix Correu electrònic



NOTÍCIES

  • Finalistes del XXè Certamen Coreogràfic Local de Sabadell
  • Finalistes del XXè Certamen Coreogràfic Professional de Sabadell
  • Waste Room. Julie Pichavant
  • 2a Convocatòria Confluence 2026
  • Presentacions Now 27/06. Mostra final residències d'arts visuals i performance

Teatre, dansa i circ


Tecnologia i creació


Visuals i performance


Concerts i bucs d'assaig

  • Video 4
  • Video 1
  • Video 2
  • Video 3
 

Webs amigues

» Associació de professionals de circ de Catalunya
» Associació de professionals de la dansa de Catalunya
» Ateneu nou barris
» El Graner
» Festival Sismògraf
» Festival Terrassa noves tendències
»
Festival Trapezi

 

» Institut de Cultura de la Ciutat d'Olot
» L'antic teatre
» La Caldera
» La Central del Circ
» Sant Andreu Teatre
» Teatre Tantarantana
» Xarxa de fàbriques de creació de Barcelona
» Xarxa Prod.cat

 © Ajuntament de Sabadell |  Condicions d'úsCosssssssccc   | Copyright | Política de privacitat