CA EN FR ES

 

L'Estruch
Fàbrica de creació de les arts en viu

C. de Sant Isidre, 140
08208 Sabadell

  937 172 571      estruch@ajsabadell.cat

Horaris:
de dilluns a divendres, de 9h a 24.30h
dissabtes de 10h a 24.30h

CARN, MOVIMENT I INFRAESTRUCTURA. GUILLEM S. ARQUER. ARTS VISUALS

Presentació del treball desenvolupat per Guillem S. Arquer durant la seva residencia a NauEstruch, en la que ha continuat treballant en la seva línia de recerca sobre els territoris de l’àmbit metropolità que encerclen Barcelona.

Presentació del treball desenvolupat per Arquer durant la seva residencia a NauEstruch, en la que ha continuat treballant en la seva línia de recerca sobre els territoris de l'àmbit metropolità que encerclen Barcelona. Centrant-se especialment en les zones d'interacció entre teixit urbà i infraestructures de desplaçament que comuniquen i seccionen el territori, Arquer proposa petites accions que confronten lloc i espai, anonimat i identitat, ciutadanes i usuàries.

Nascut a Barcelona però creix a Sant Fost de Campsentelles. Després de cursar durant un any Enginyeria de Disseny Industrial es matricula a Belles Arts de la UB graduant-se el 2017 com a becari col·laborador del Departament d'Imatge. Actualment compagina el projecte presentat per a desenvolupar a NauEstruch amb el projecte de publicació Terra incògnita dins del marc de la Convocatòria Premis Art Jove Producció 2017 de la Generalitat de Catalunya.

PreuGratuït

 Data i Horari: 

Dia: Divendres 14 de desembre de 2018
Horari: A les 18 h

{IAS_icalendar}


 Lloc: 

L’Estruch, Fàbrica de Creació de les Arts en Viu.
Adreça: c. de Sant Isidre, 140, 08208, Sabadell
Telèfon: 93 717 25 71
Web: L’Estruch, Fàbrica de Creació de les Arts en Viu

planol


Com arribar-hi?

Més informació