CA EN FR ES

 

L'Estruch
Fàbrica de creació de les arts en viu

C. de Sant Isidre, 140
08208 Sabadell

  937 172 571      estruch@ajsabadell.cat

Horaris:
de dilluns a divendres, de 9h a 24.30h
dissabtes de 10h a 24.30h

Tenim un projecte, i ara què? Formació per a professionals

TENIM UN PROJECTE. I ARA QUÈ?

Eines per explicar-lo i moure'l

Dilluns 7 d'abril de 2025

Inscripció gratuïta: cal omplir el formulari aquí.

Formació dirigida a professionals de les arts escèniques i arts visuals.

Lloc: Taller 2. L'Estruch. Sant Isidre, 140

La formació Tenim un projecte, i ara què? Eines per explicar-lo i moure'l està dissenyada per introduir als artistes i companyies en la difusió i distribució aportant eines pràctiques que les poden ajudar en el seu dia a dia. Aquest programa combina contingut teòric amb activitats pràctiques enfocades a millorar la presentació i distribució de projectes i espectacles des d'una mirada propera, integral i proactiva.

A qui va dirigida?

Aquesta formació està pensada per a:

  • Artistes independents que volen millorar la distribució dels seus projectes.
  • Companyies que necessiten millorar els seus processos de distribució.
  • Distribuïdores i comunicadores emergents interessades a adquirir eines pràctiques.

Continguts principals

  • Definicions de conceptes clau: difusió, distribució, relacions professionals, xarxa, etc.
  • Estratègia i planificació de la distribució
  • Gestió econòmica: com calcular el preu del bolo (costos fixes i costos variables), la negociació del contracte d'actuació.
  • Com explicar el projecte: mètodes i material. Exercici pràctic

Material necessari

Idealment, cada alumne ha de portar un ordinador per a poder realitzar les pràctiques individualment. En cas contrari, les pràctiques es realitzaran de manera col·lectiva.

HORARIS
09.30 a 10.00 h Benvinguda i cafè
10.00 a 13.00 h Formació (primera part)
13.00 a 14.00 h Pausa per dinar
14.00 a 16.00 h Formació (segona part)

Equip formador

Daphné Malherbe

Des de l'any 2000 treballa com a productora executiva a França per a companyies, grups de música, festivals i altres projectes culturals. Ha portat la producció i gestió cultural de la companyia de dansa Sol Picó, durant 7 anys i mig. Ha estat manager de Lluc Castells, escenògraf i figurinista (2013-23) i de la companyia de circ Mumusic Circus (2017-20). Ha estat engarregada de la distribució de la cia Los Galindos (2021-22). El 2023 entra a l'equip de la Central del Circ com a cap de projecte de creació, investigació i internacionalització. És formadora i assessora de gestió cultural, producció artística i distribució. Ha sigut membre de la comissió d’internacionalització de Circored (2018-24) i de l’APCC (2022-24).

Laia Casanova
Gestora cultural. Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses (ADE) per la Universitat de Barcelona, Màster en Gestió de polítiques i projectes culturals per la Universitat de Saragossa i Postgrau oficial en Gestió Cultural per la Universitat de Barcelona. Coodirectora del Festival Panoràmic de Granollers, gerent de Xarxaprod i comissària de projectes vinculats a la cultura visual.