CA EN FR ES

 

L'Estruch
Fàbrica de creació de les arts en viu

C. de Sant Isidre, 140
08208 Sabadell

  937 172 571      estruch@ajsabadell.cat

Horaris:
de dilluns a divendres, de 9h a 24.30h
dissabtes de 10h a 24.30h

Propostes dels residents d'arts visuals | Febrer 2025

10/02 L'ARTISTA RESIDENT NATHALIE REY BUSCA PARTICIPANTS

En el marc del seu projecte «Sticky Fingers», l'artista Nathalie Rey busca persones, ja siguin amateurs o professionals, interessades a formar part d'una creació performativa col·lectiva.

La proposta inclou participar en una coreografia i/o en la lectura o gravació de textos personals, en interacció amb una instal·lació composta per pupitres escolars coberts de xiclets.

El tema aborda aquest estat emocional propi de la infància, quan reaccionem a la injustícia, de manera instintiva i sense filtre (percebuda de manera visceral, però encara sense les eines intel·lectuals per a definir-la), potser enganxant un xiclet sota la taula.

Es realitzarà una primera sessió de trobada el dilluns 10 de febrer.

Horari: de 17.00 a 20.00 h

Lloc: Taller 1 de l’Estruch.

 

14/02 NO SELECCIONADIS- EXPOSICIÓ

Exposició d'obres d'artistes que s'han presentat a diferents convocatòries i no han estat seleccionades.

Inauguració: divendres 14 de febrer de 2025. 18 h

Horari: dilluns 17, 24 de febrer i 3 de març, de 17 a 20 h

Lloc. Taller 1 de l'Estruch.

@dacs_artistes

 

17/02 DESDIBUIXANT L'ESTRUCH. SESSIÓ DIBUIX

Sessió de dibuix al natural de l'entorn de l'Estruch i taller experimental de dibuix amb diversos tipus de grafit. A càrrec de l'artista Teresa Pampalona @teresapamapalona.art

Dia: 17 de febrer de 2025.

Hora: 17.30 h

Lloc: Taller 1 de l'Estruch

@teresapamplona.art

 

 24/02 LA RECOLLIDA DE FRUITS CAIGUTS. TALLER

Taller d'escriptura pre-primaveral. Un apropament corporal a la vivència de la terra en la preparació de la primavera. Una experimentació amb l'escriptura automàtica. A càrrec d'Esther Pardo Herrero. Poeta, sociòloga, artterapeuta.

Siguem llavor, brot, bosc, i recollim fruit madurs. @estherpardoherrero

Més info i inscripcions: @dacs_artistes o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.