CA EN FR ES

 
A qui s'adreça:
Alumnes d’ESO, batxillerat i formació professional.
 
Descripció:
L’associació sociocultural Tub d’Assaig, destinada a fomentar la pràctica de les diferents especialitats circenses, proposa un taller de circ per apropar els estudiants de secundària al coneixement del propi cos, potenciant la confiança en ells mateixos i ajudant al procés de maduració dels joves, motivant-los a esforçar-se i comunicar-se: equilibris, acrobàcies, malabars, tècniques aèries, ...

Continua llegint

A qui s'adreça:
Alumnes de batxillerat i formació professional.

Descripció:
L’Estruch proposa un taller d’arts visuals i digitals de la mà dels artistes residents a l’Estruch on estan preparant els seus projectes.
És una activitat on els participants treballaran conjuntament amb l’artista per tal de crear una obra. Cada artista desenvoluparà amb els alumnes la disciplina en la qual està especialitzat.

Continua llegint

A qui s'adreça:
Alumnes d'educació primària.

Descripció:
L’associació sociocultural Tub d’Assaig, destinada a fomentar la pràctica de les diferents especialitats circenses, proposa un tastet amb l’objectiu d’introduir a l'alumnat a les tècniques circenses i corporals (equilibris, acrobàcies, malabars, etc.), com a eines d’expressió i comunicació.

Continua llegint

A qui s'adreça:
Alumnes de 2n cicle d'ESO, batxillerat, formació professional i adults.

Descripció:
La companyia Brodas Bros dona a conèixer el hip hop com a cultura urbana, els seus orígens (música, pintura i dansa), tècniques dels diferents estils que el componen (Popping, Locking, Hip hop, B-boying/Breakdance) de manera lúdica i didàctica.

Continua llegint

A qui s'adreça:
Alumnes de batxillerat, formació professional i escoles d'adults.

Descripció:
L’Estruch vol realitzar una programació teatral que interpel·li els joves, aquest espectacle està adreçat precisament a aquest col·lectiu.

Continua llegint

A qui s'adreça:
Alumnes de batxillerat i formació professional.

Descripció:
Enfocant l’Estruch és un taller de vídeo reportatge en el qual els alumnes podran experimentar amb la realització i edició de reportatges audiovisuals, utilitzant els mitjans d’enregistrament que els joves tenen més a l’abast: els seus telèfons mòbils.

Continua llegint

A qui s'adreça:
Alumnes d'ESO, batxillerat, formació professional i escoles d'adults. Espais Joves (a la sessió de tarda)

Descripció:
Els artistes i les companyies d’art en viu que es troben en procés de creació a l’Estruch obren les seves sessions d’assaig, mostrant fragments del seu espectacle, per tal que els estudiants coneguin de prop el seu treball artístic i puguin aportar les seves observacions i opinions sobre el projecte que preparen.

Continua llegint

A qui s'adreça:
Alumnes de 2n cicle d'ESO, batxillerat, formació professional i escoles d'adults.
 
Descripció:
Treball corporal on els alumnes prenguin consciència dels seus propis moviments i de l'articulació de les seves extremitats des de la dansa teatre contemporània on s'expressen des de dintre cap a fora. Es tracta de conèixer les pròpies capacitats, compartir-les i crear escenes artístiques entre ells sense importar les diferències culturals i cossos no estandars. CAPACITAR EL MOVIMENT.

Continua llegint

A qui s'adreça:
Alumnes d'ESO, batxillerat i formació professional.
 
Descripció:
La ballarina i coreògrafa Gisela Creus ens convida a endinsar-nos al món de la creació de la dansa.
Què fan els ballarins, com preparen el cos, quina relació tenen amb l’espai escènic,  en què s’inspiren, com creen i com mostren al públic allò treballat. Durant dues hores els alumnes tindran l’oportunitat d’experimentar tot el procés creatiu a partir de dinàmiques, exploracions i jocs en moviments que els ajudaran a muntar una petita coreografia que finalment presentaran davant els seus companys i companyes.

Continua llegint

A qui s'adreça:
Alumnes de secundària.
 
Descripció:
L’Oriol Borràs ens proposa un taller que combina d’una manera creativa, corporal i interactiva diferents formes d’apropar la física i les tècniques de circ. Conèixer conceptes físics experimentant amb la creativitat i el moviment del propi cos tant necessari en qualsevol àmbit artístic però també científic.

Continua llegint

  • 1
  • 2