REEDICIÓ TALLER DE DISPOSITIUS MÒBILS PER AL CONTROL REMOT D'ÀUDIO

Dia: 28/05/2013 | Hora:10:00h | Preu: 50 € | Telèfon: 93 717 25 71|Lloc:Estruch, Fàbrica de Creació de les Arts en Viu. Veure Plànol

Horari: Al matí, a les 10

L'objectiu d'aquest taller és l'adquisició dels coneixements que permetin la manipulació del so a partir de les diferents possibilitats de control incorporades als dispositius mòbils, com la pantalla tàctil i els sensors.

Temporalització:
- Hores totals del curs: 8.
- Horari: de 10h a 14h, i de 16h a 20h.

Programa formatiu:

Primera part
Introducció al Protocol OSC i aplicacions lliures per a mòbil que implementen, connexió amb l'entorn de programació. (Max/Msp, Ableton Live)
Segona part
Espaialització de so a partir de la Pantalla tàctil: botons, faders, mutibotons, etc.
Tercera part
Espaialització de so a partir de Sensors: Acceleròmetre, giroscopi, agitació, brúixola, proximitat, GPS. Espaialització col·laborativa.

Preu:
50 Euros

A qui va dirigit:
El taller s'adreça a artistes, dissenyadors i persones interessades per les possibilitats estètiques de l'ús de dispositius mòbils com a vehicle d'interacció gestual amb el comportament del so en l'espai. Els exemples tindran lloc per mitjà de la programació en entorns de programació com ara MaxMSP, Pure Data o Ableton Live. Tanmateix, si bé és recomanable que els participants comprenguin en profunditat el funcionament dels seus ordinadors i dispositius mòbils, no hauran de tenir coneixements de programació amb aquestes eines.

Docents:
José Manuel Berenguer i Lina Bautista

Descripció del curs:
El taller introdueix a l'ús de l'espai sonor com un instrument artístic que pot ser controlat per mitjà de dispositius mòbils i, per tant, susceptible de diversos usos interactius especialment adaptables a contextos col·laboratius. L'objectiu d'aquest taller és l'adquisició dels coneixements que permeten la manipulació del so a partir de les diferents possibilitats de control incorporades als dispositius mòbils com la pantalla tàctil, i els sensors. Durant el taller es farà particular atenció als diferents tipus de configuracions i estratègies per controlar un sistema de 8 altaveus, mitjançant la connexió amb l'ordinador a través del protocol de comunicació OSC i de MAX/MSP i Ableton Live (max for live). A finalitzar el taller els participants tindran diferents patches i aplicacions per controlar so mitjançant OSC i tindran la possibilitat de fer un concert col·laboratiu en que cadascú podrà manipular sons amb el seu dispositiu.

Espai de realització:
Sala multimèdias de l'Estruch: Carrer Sant Isidre 140. Sabadell

Inscripcions
Places limitades a 15 alumnes.

S'ha de realitzar el pagament al número de compte: (Triodos Banc) 1491 0001 27 2038516023. En el concepte indicar el nom del curs. Amb l'enviament del comprovant d'ingrés al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. es formalitzarà la inscripció. Cal incloure en el mateix correu nom complert i telèfon.

Les places es confirmen per estricte ordre de pagament.


Organització:
Ajuntament de Sabadell.


Com arribar-hi:
Autobusos urbans: (www.tus.es)
Parades properes
Embarcador L5 L8 L55 F5
Francesc Macià L1 L3 L5 L8 L55 F1 F5

Afegeix l'activitat al teu mòbil


Capturant aquest codi QR
amb la càmara del teu smartphone
podràs afegir el lloc, telèfon, adreça,...
de l'activitat al calendari del teu mòbil

 Informació Codis QR

Actualitat



Vídeos

  • Tenet. Eunoia Kolektiva.

  • GOLA

  • La Caida. Cia Llave de Sal