Skip to main content

Companyia de Circ eia

Secrets

Residència d’Arts Escènicques. Modalitat d’investigació.

Després de setze anys de trajectòria i sis espectacles presentats arreu del món, la formació obre una nova etapa amb 'Secrets', una peça de circ contemporani per a cinc acròbates que s’estrenarà l’estiu de 2026.

'Secrets' s’interroga sobre el pas del temps i les transformacions que comporta, tant en l’àmbit personal com professional. Enmig d’un context global marcat per crisis successives —climàtica, sanitària, social—, la peça convida a reflexionar sobre com encarem aquests canvis i quines reaccions humanes es desperten. Tot plegat, amb una pregunta al centre: què demanaríem a la nostra última estrella fugaç?

Imatge artista

Amb una mirada sensible i compromesa, la Companyia 'eia' continua reivindicant un circ humà, que posa en valor les relacions, la col·lectivitat i l’experiència compartida. A més de crear espectacles, impulsen la transmissió de coneixements i l’acompanyament d’artistes emergents, consolidant-se com una de les companyies de circ més actives i estimades del panorama europeu.

La Companyia de Circ "eia" va iniciar el seu camí el maig de 2009, a partir de la unió de diversos artistes: Armando Rabanera, Fabrizio Giannini i Cristiano Della Monica (Cirque Vague, Circo de la Sombra i Le Grand Osim Orchestra) i Francesca Lissia i Celso Pereira (Celso y Frana). Avui, mantenen la mateixa il·lusió i la mateixa motivació que ens va unir: fer un circ que posi al seu centre la importància de les relacions humanes.

Fotografia: Natacha Elmir